Djävulens folk!

Jag har nu kommit fram till att tyskar är Satans avkomma.. Det måste va så. För det första så är dom i mitt kök och bara stirrar på mig när jag kommer in.. Sitter där tysta och kollar på mig med sina djävulsögon. Och jag svälter, törs inte stå där och laga mat.. Tänk om jag måste hämta nåt i rummet.. Då kommer jag ju inte kunna äta den maten med tanke på att dom har hällt i 2 deciliter Cyklon B medans jag var borta. Så står dom där och stirrar igen och hoppas man ska smaka på maten och falla ihop..
Funderar på att låtsas ramla ihop när jag smakat på maten och se om dom ställer sig upp och gör vågen och jublar..

Men ja det kanske är lite att ta i att säga att dom är djävulens avkomma bara för att dom jävlas med mig och vill se mig död.
Men tänk på det vad finns det för bra som tyskar och Tyskland har gjort.. Kanske finns några saker men sen tänker man på det så kan man förstå att Satan haft en baktanke gällande det..
Öl for example det har Tyskland lyckats med, men vad tycker Gud om rusdrycker.. Inte speciellt bra så där har ju Djävulens barn lyckats bra med att göra Gud pissed off men även fått nåt som vi tycker om..
Nån kanske tänker ahh men dom tyska bilarna då.. Dom är ju bra.. Visserligen är dom ganska bra. Men då tänker vi efter lite.. En kille köper en fet BMW vad får han då.. Jo chicks! Och han kommer lätt få ligga.. Och vad tycker Gud om sex före äktenskap? Sen är det ju så också att en del vill ha samma chicks och bil så i sin frustration så slår han sönder killens bil.. Och där har det kommit fram två dödssynder avund och vrede av en tysk bil..

Sen kan man ju också nämna den gamle Hitler som Satan lyckades avla fram ganska bra.. Han gjorde ju så att ganska många dog.. Samtidigt som han gick på en helt annan religion och gick på dom.  Och fick Gud att se lite dålig ut där eftersom man ska älska alla lika mycket eller vad det nu var.. Fast Hitler var ju bara galen och döda massa folk så även om han lyckades bra med sin fars önskan om kaos och förödelse men lite väl uppenbart.. Så vad jag skulle säga angående Satans kronjuvel när det gäller han barn.. Håll i er.. Martin Luther!
Nu kanske ni undrar varför jag påstår det men tänk lite efter han är ju inte så dum den där Lucifer och vad avskyr han jo kristendom. Och då avlar han fram Martin Luther som kommer på en egen grej i kristendomen protestantism som splittrar kristendomen. Och man kan ju fortfarande i dag se spår av splittringen där folk bråkar med varandra.. Kolla bara på Nordirland. Så där lyckades han ganska bra att göra något som höll i sig länge den där Satan..

Men det finns faktiskt en sak som som kommer från Tyskland och lyckats slaget ifrån sig sin faders järngrepp och lyckats komma åt en renhet som självaste Gud skulle vara stolt över.. Och det är inga mindre än självaste Modern talking..

B.A Baracus signar ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0