Topp 3 djur utan päls.

Som jag sa skulle jag fundera på topp 3 djur utan päls. Och då handlar det om dom 3 djuren som saknar päls som jag helst skulle vilja ha.
PÅ tredjeplats kommer Elefanten. För fatta vad rockigt det skulle vara att bara glida omkring på en elefantrygg hela dagarna utan och behöva bry sig om något bara sitta där och kolla ner på alla fan vad nice det vore.

.

På andra plats kommer kommer sälen. Som har päls när dom är små men den försvinner sedan och bara är en kort hårdräkt. (Jag har kollat upp det) Sälen väljer jag för att folk har en tendens att tycka att dom är söta och går man runt med nåt som är väldigt sött då kommer man få chicks.



På första plats kommer självklart vår älskade Nöken. För har man Nöken med sig då är det bara att glida. Alla kommer se upp till dig, chicksen kommer vara efter dig och man blir helt enkelt guden.




Där har vi dagens Topp 3 lista.. Nästa lista kommer vara folk som man hade velat döda.. Inte folk som lever utan historiska personer. Typ Gustav Wasa om man inte gillade han..

//B.A Baracus

Kommentarer
Postat av: theo

hahahaha, sälen har ju visst päls;p

2009-05-06 @ 12:23:22
Postat av: B.A

Nene det har jag kollat upp.. Det räknas bara som hårdräkt och inte päls

2009-05-06 @ 12:41:14
Postat av: Evulcat

Mwihihi. jag förstår att du vill var anonym edgeclimbers. I respect it! Går det att följa din blogg på bloglovin? Jag har precis skaffat mig en blogg vana! det är sviiinkul:D

2009-05-08 @ 16:29:48
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0