Topp 3 covers

Utråkad, seg i huvudet, trött och sugen på att skriva något bara för att ha nånting att göra..
Så nu har jag tagit fram enligt mig just nu topp 3 covers.

På tredje plats har vi den här..




På andra plats tar vi en låt som jag inte alls gillar orginal men sätter man en blond svenska på den så är det klart det blir bra.. Hur kan det annars gå?




Och på första plats tar vi en cover om vad som jag nog är ganska säker på är mitt favorit band no.1. I alla falla har dom varit det dom senaste åren.





Där har vi vad som idag är topp 3 listan på covers. Men sånt kan ju ändras ganska fort ibland.
Nu ska jag fundera på en ny topp 3 lista. Djur utan päls ska det bli.

Tjipp och hej //B.A Baracus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0