Fuck it!

Jag skiter i min håridé tror jag... Eller lägger den på is tror jag. För efter ha sett en rätt coolt klipp som gjordes igår har jag sett vad jag ska göra med mitt liv..

Jag ska göra ljudeffekter! Helikoptrar, motorsågar, katter, överfallsalarm, vattenfall och ett och annat golfslag.. You name it och jag ordnar det. Lättare och börja där utan att ha så mycket startkapital som med hårgrejen.. Så jag har skrivit upp ett schema att jag ska lära in mig minst åtta nya effekter om dagen och spela in dom i slutet av varje vecka.. Jag har skickat ett mail till Peter Jackson om att jag är väldigt intresserad av att göra alla ljudeffekter till Bilbo när den ska spelas in.. Och jag tror han kommer vara intresserad när jag skickar en demo med lite effekter som jag spelat in här hemma..

Det gäller bara att tro på sig själv så kommer man nog långt här i livet. //B.A Baracus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0