Dagens citat

Som sagt lite seg var man ju idag. Då kan det vara ganska skönt att slappa lite framför datorn och bara göra ingenting..
Kanske chatta lite med folk.. Som typ min barndoms kompis Slim Susie från den djupa skogen i värmland..
Hon fyller år idag så då är det ju passande med ett grattis.. Vi pratade vidare om hur allt var och sånt.. Hon skriver att hon har ätit gör mycket tårta idag och jag skriver gött.. Då kommer det..

"japp, nu har jag blivit 20 så nu ska jag bli fet och charmig "

Och jag tänker, fan det vill jag nog också bli när jag blir 20.. Det vore något det.

//B.A Baracus

Kommentarer
Postat av: rasha

HEJ MAAAXX!!! jag har hittat din blogg- genom linn. Jag bevakar nu, haha, bara så du vet!

2009-05-08 @ 12:24:59
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0