Ich bin not muerto

Det är bara det att senaste tiden har jag inte tänkt så mycket på roliga saker..
Eller jo det har jag det med men kanske inte såna roliga saker som ska delas med mina läsare..
Tankarna har mest snurrats runt söta Emo Girls och elaka avdankade rocksångare.

Jag hade hoppats att vår käre vän lejonet skulle tagit över när er B.A tog det lite lugnt men så verka inte fallet va.. Ändå så har han varit och hämtat sina brallor. Det kanske kan vara så att lejon inte är dom pålitligaste djuren. Att han är ute och ryter och håller koll på sina honor hela dagarna så att han helt enkelt inte ha tid att skriva här. Eller så kan det vara så att manen har vuxit sig stor så att det tar sån tid att göra iordning den varje dag.. Det är ett mysterium det där med lejon..

Men tillbaka till det jag ville säga jag har inte slutat med bloggen utan den ligger bara lite på is just nu för mig B.A.

I'll be back fo sho! // B.A Baracus

Kommentarer
Postat av: bichi

emo girls är farliga. they have a tendecy to break somebodys heart.

2009-03-05 @ 12:07:24
Postat av: psykfall & stalker AB

nämen sedär! han va inte död. wow.

gött.

2009-03-05 @ 19:00:53
Postat av: g

vi gillar livet

2009-03-07 @ 18:45:41
Postat av: hanna

:C

är det inte nog med isning nu?

2009-03-13 @ 09:49:05
URL: http://gunnarochhanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0