Tacksamhet

Tacksamhet, gratitude, gratitud, ευγνωμοσύνη och امتنان..
Där har vi det på svenska, engelska spanska grekiska och arabiska..
Kan det va så jävla svårt att visa det för en del.. Bara en gest som den personen visar utan att man behöver be om det.
Ok alla kanske inte tänker så.. Jag kan va lite själv så ibland, så det kanske inte är rätt att gnälla över det.
Men om man ber om det och ändå inte ser nån form av tacksamhet och vilja över att vara lite snäll tillbaka utan gör det motsatta och sitter och är bitchig istället.. FUCK!!! Blir så jävla lack...

Sorry kära läsare.. Ni få därute som finns.
Jag sa att det skulle bli en rolig blogg men jag var tvungen att få ur mig det..

För "Gizmokvack" kom och nu måste jag ju vara snäll och trevlig när det inte är några chicks här som jag sa till han..
Och man kan ju inte vara arg när He-Man med allas vår idol Dolph Lundgren är på tv ikväll...
Och ett tack till min vän aka Nancy Callahan du lyckades få mig på lite bättre humör..

Over and out// B.A Baracus

Kommentarer
Postat av: Nancy Callahan

I want to thank you for nothing.

2009-01-10 @ 00:21:30
Postat av: The Gaming Life

N00b teterris e frörr n00bs o stenåldrers folk



ja spellar riktigaa sple som



månnga lirrar!!

2009-01-10 @ 00:39:04
URL: http://thegaminglife.blogg.se/
Postat av: The Gaming Life

ROFFL



d e vist skillz, oftta än 2 årring klarrar av 33 tanks d jorrd eja



AGED!!

2009-01-11 @ 17:00:12
URL: http://thegaminglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0