Sugna kusiner

Jag satt nyss och tänkte.. Fan man kanske skulle skriva ner något roligt i bloggen, det vore kanske lite kul.. Men vad ska jag skriva?? Jag kanske ska skriva att jag ska på sjukgymnastiken imorn.. Nja lite fantasilöst och väldigt tråkigt.. Vafan händer?? Jag brukar ju tänka på massa saker som jag vill skriva ner. Men nu är det helt tomt.
Då kom räddningen min kära kusin "Gizmokvack".. 

Jag såg att han var inne på msn tänkte skriva typ nått vanligt som "tja vad gör du"? Men istället blev det joppe kan hänga sig.. Var fick jag det ifrån?? Ingen aning..
Fortsatte sen med vad han gör och andra standard frågor..

Sen frågar jag om han kommer imorn. För han skulle egentligen ha kommit förra helgen men det blev det inget med..
Direkt efter den frågan skriver jag att det kommer massa chicks till mig i helgen.. Inte för att det gör det men vafan hade jag nåt bättre att skriva..  Skrev även att jag behövde en wingman och att Gizmokvack skulle passa utmärkt som det..
Han säger att han ska på hockey och har en match i något men han är allt lite nyfiken om chicksen...
Jag drar några random chicknamn ur mitt huvud och säger att imorn kommer Matilda och Nathalie och på lördag kommer Sandra och Andrea.. Han frågar om det är nått att ha.. Givetvis svarar jag annars skulle jag väl inte vilja ha en wingman.. Jag får hitta på en liten story om alla chicksen hur vissa är såna jag träffat på en fest och nån annan ifrån jobbet.. Han säger nja hade varit kul men jag ska på hockey har redan köpt biljetterna.. Samtidigt så skrev jag alla ser i alla falla bra ut och vad jag vet så är dom inte upptagna..

Efter ett tag skriver han.. "Ne jag bara skoja funderade faktiskt på att komma ner och hälsa på över helgen"...

Och då flickor och pojkar vad har vi lärt oss??
Jo att kusiner går alltid att locka till sig bara man har töser att locka med... Eller nja det kanske inte är sant.
Men Gizmokvack går alltid att locka till sig om det är töser med i bilden... Nja inte rätt det heller..
Tredje gången gillt.. Kusin Gizmokvack går alltid att locka till sig bara han tror det finns töser med i bilden..

Äntligen rätt... Fan vad bra jag är!


B.A Baracus signing out..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha. Good One!

2009-01-12 @ 22:04:07
Postat av: Artax

Haha. Good One :D

2009-01-12 @ 22:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0