Skaffa lite smak för helvete

Allt var bra imorse.. Eller fan det var det inte frukosten var det enda som var bra.. Jag spillde ut tvättmedel i hela jävla tvättstugan och var tvungen att springa som en idiot för att hinna med tåget.. Humöret hittade tillbaka dit det har varit dom senaste dagarna (rätt bra) under resan till jobbet.. Men väl där händer det.. Nån har under min lediga dag varit vid datorn jag brukar sitta vid och bytt ut min bakrundsbild.. Och inte nog med att nån har bytt ut den.. Det är en ful jävla dåligt upplöst eldsrutande fucking drake.. Och jag tänker OH MY GOD vad är det för jävla stolpskott som har suttit här.. Jag gnäller lite över bilden och en på jobbet Ankan undrar varför jag gnäller (han hade bytt till den coola draken).  Vafan säger jag det var ju Nöken som jag hade innan.. Den fula hunden säger han är det du som har den??
Då blir jag sur visst Nöken kanske inte är den finaste hunden i stan men han har temejfan karisma..
Ne säger han.. Jag förklarar att den bilden är en konstnärlig skildring av Andy Warhols verk.. Men han verkar inte ens fatta vem det är, obildade ankjävel.. Inte nog med det utan han börjar klaga när jag byter bort den fula och töntiga draken tillbaka till Nöken..

Den dagen jag får barn och dom börjar ha fula bilder på eldsprutande drakar och barnet är typ 19 då vet jag inte vad jag gör.. Visst alla får ha sin egna smak men drakar är inte coolt.. Och om man ändå känner att man ska ha den fula draken varför inte fixa en i snygg kvalité..

Ska försöka ordna en bild på Nöken och kanske ett klipp men vet inte hur man gör om jag ska vara ärlig..


Men va fiffigt att tungan hänger ut där //B.A Baracus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0