Mina brallor är återfunna men ligger hos Mr T!

okej, det är dags för lejonet att kliva ut ur sin kula och visa alla vart skåpet borde stå... Vill börja med en liten visa för våran goda vän och kamrat Pandan!
Ja Må Han Leva, Ja Må Han Leva, Ja Må Han Leva Ut I Hundrade År HURRA HURRA HURRA!!!
"There is no charge for awesomeness, or attractivness"

Idag var jag uppe OTROLIGT tidigt för att köra mor till tåget, på vägen hem är det ett program som hette Hallå P3 (eller nått) helt plötsligt börjar nyheterna. lite väl tjatigt med de där Gasledningarna från Ryssarna (måste dock medge att Ukraina har stake som vågar käfta emot Ryssland), ska fösöka hitta en bild för den geografiskt blinde läsaren...

men en annan sak som är på tapeten är ju det där med Gazaremsan "kriget" Inte Coolt!  -Stila er!

När nyheterna var slut var det mer P3 program, det ringde in folk och pratade om alkohol.. nykterister som enbart har argumentet "man kan ha roligt utan alkohol" haha klart som fan man kan ha det, det är ju inte direkt ett måste att dricka för att få roligt..
Jag kan ha kul på många andra sätt ex. åka pulka tycker jag är skitskoj, Dricka o´boy gör mig glad, läsa Kalle Anka är kul, leka med folk gör mig lycklig.
Jag dricker inte för att roligt, man dricker väll för att det är roligt? om man inte gör det kanske man ska skaffa sig en annan hobby..
tur man får tycka som man vill annars hade det inte varit mycket mer än kasst!


Take care// Scar


Kommentarer
Postat av: B.A

Jag kan bara säga att jag håller med helt och hållet.. Man dricker ju för att det är roligt och inte för att få¨roligt.. Men oftast blir det ändå lite roligare än det troligtvis skulle ha blivit utan.. Så det var ju roligt att du gjorde comeback med så visa ord..

2009-01-12 @ 13:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0