Måste träna dans.

Nu har min kusin ställt till det ordentligt för mig.. Och det är inte Gizmokvack den här gången.. Och i fortsättningen kommer Gizmokvack heta Artax för jag tror han gillar det bättre.. Den här gången är det min granne och kusin Miss Rat..
För jag har liksom sett bilder på en kompis till henne.. Och enligt mig är hon vrålsnygg..
Sen har jag drivit med Miss Rat om massa saker och nu har hon sagt det till den snygga kompisen.. Och tydligen hade hon sagt att hon skulle ta en dans med mig.. Visst det är ju lite smickrande. Men dans är ju inte direkt min starka sida.. Det har jag ju skrivit i ett annat inlägg.. Och om då hon sagt att hon ska ta en dans med mig så måste jag ju kunna dansa..
Så nu får det bli hårdträning så jag inte gör bort mig allt för mycket.. Men då kommer frågan vilken dans ska man satsa på? Det finns ju endel..
Har funderat som fan och tror att det blir Lindy Hop.. Det verkar coolt och man måste vara två där. Tror jag i alla fall..
Men då måste man ju ha nån att träna med.. Skräp!
Kunde inte Miss Rat bara hållt tyst.. Hade varit lättare och jag hade bara kunnat sitta och se hård ut..
Nåt som jag enligt mig själv är ganska bra på.. Nedå nu ska det tränas dans..

Om nån tjej där ute kan lindy hop och vill träna mig lite så kan ni ju säga till.. Annan dans går bra.. Men jag gillar namnet Lindy Hop.. Det klingar..

Förövrigt känner jag mig lite stolt över att ha en viss vän.. Du är fan inte dålig på att sjunga Colonel..

Only God can judge me! //B.A Baracus

Kommentarer
Postat av: bichi

dududu! mjauande går när sm helst..isch...eller då kändes det som ett bra tillfälle då man inte hade så mycket att säga.

och lindy hop ? okay. you break me. you buy me.

2009-01-13 @ 22:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0