Klipska mödrar

Shit jag känner mig på G... Är igång nu.. Tänkte dela med mig en annan lite halvrolig sak innan jag går för att lägga mig...

Min mor Courtney Love hade satt sig vid datorn för några dagar sen och skulle kika på nåt på nätet.. Tyvärr för Courtney är hon inte så haj på det där med datorer.. Men skam den som ger sig tänkte hon och lyckades till och med komma in på msn.. Tror att jag förklarade det för ett tag sen.. Men sen sket sig allt.. Hon tänkte kanske ska jag skriva till min käre son.. Och funderade inte på vad jag kunde ha för mailadress utan det var ju självklart för henne.. Det är såklart det är hans förnamn och efternamn ihop @hotmail.com.. Men det kan jag säga om mig själv att det är det inte utan snarare något som har med mitt andranamn att göra.. 
Och fan vad bra det går tänker hon när hon skriver hej och får ett svar "hej, vem?" tillbaka..  Det är din mor svarar hon och slänger med nått hon skulle skriva till mig (tänker inte skriva vad, det kommer förstöra min hårda image). Han svarar " va fan snackar du om??? för det första skulle morsan aldrig säga mor och för det andra är hon i Thailand" Courtney tror att jag driver med henne.. Vilket jag mycket väl skulle kunna ha gjort om jag var på det humöret.. Men nu var det ju inte mig hon skrev med.. Hon fortsätter med orden jag inte tänker skriva och frågar om jag gillar joker t-shirten jag hade fått och undrar om jag har ont i örat.. Han frågar igen vem fan är du?? Vem är du frågar Courtney... B.A säger han.. Och hon frågar Baracus?? Ja är du dum i huvudet det står ju det i min mail svarar han.. Courtney börjar skämmas lite när hon inser att den B.A Baracus inte är jag.. Finns det fler tänker hon med min sons för och efternamn.. Det va ju underligt..  Hur ska jag avsluta det här nu tänker Courtney..  Strunta i vad jag skrev trodde du var någon annan som jag tänkte fråga om han skulle med och snorta kola i garaget..  Han verkar fundera lite och svarar sen.. Är det Nathalie Persson..

Så om du den andre B.A Baracus ser det här så ber jag om ursäkt för att jag inte har den klippskaste modern här..
Men du morsan.. Snyggt avslut!!

God natt och sov gott! // B.A Baracus

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Aha, har aldrig sett x-files, men i Californication är han ju grym. Jag längtar också riktigt till säsong 3! :)

2009-01-09 @ 12:36:18
URL: http://distinguish.blogg.se/
Postat av: The Gaming Life

du e n00b



IMO



pwnar dejj vikken da



som hellst på css lr l4d!

2009-01-09 @ 13:03:23
URL: http://thegaminglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0