Karma

Nu fick jag äntligen motivationen till att skriva ner lite.. Hade egentligen tänkt att skriva det här för några dagar sen men så blev det tydligen inte.. Men jag har tänkt på det här nu. Karma... Det kanske inte bara är skitsnack som buddister tror på..
Har i alla fall för mig att det är dom. Men vem vet det kanske ligger nåt i det. För om jag ska vara helt ärlig så har jag väl inte skött mig allt för bra det året som var.... Några saker har väl rättare sagt sköts förbannat dåligt.. Men det är väl lite jag också antar jag. Skötsam är ju inte ett av dom 3 orden som jag skulle förklara mig med. Nog inte ett av dom tusen första heller om jag ska vara ärlig.. Skulle nog aldrig använda ordet skötsam överhuvudtaget om jag skulle förklara mig.. För du skulle tungan bli svart och näsan lång. Och vem fan vill se ut som Pinnochio som har druckit bläck?? Inte B.A Baracus i alla fall.

Men vad är det som har hänt då?? Jo jag ska allt förklara.. Juldagen har ni ju kanske redan hört om.. Så en av dom största partydagarna gick åt helvete.. Mellandagarna var jag sjuk på så jag kunde inte passa på att göra något under mina lediga dagar. Sen kom nyårsafton ett party man hade väntat på.. Men ojdå! Jag var visst fortfarande sjuk och orkade inte göra ett dugg.. Tur nog hade jag en snäll vän som kunde hålla mig sällskap. Och ett litet tag in på det nya året bestämde vi oss för att göra det bästa för att bli lite fulla när det ändå va nyår.. Så vi korka upp en vinare och svepte några bärs.. Och efter ett tag kände vi oss lite på G och jag kände inte alls av hostan eller det andra som förkylningen innebar.. Fan va bra tänkte jag, dock så hade jag ju blivit sugen på att träffa lite folk och ha lite roligt.. Så vi hittade en efterfest att gå på.. Väl där så är det en tjej som kommer fram till mig bara för att säga att hon tyckte jag var jävligt snygg. GÖTT tänker jag... Jag menar det är ju alltid roligt att höra.. Och speciellt från en tjej som ser bra ut. Efter ett tag går jag fram för att prata med henne.. Pratar lite allmänt med henne får henne och skratta. sen frågar hon om jag vill följa med henne hem och ta en öl med henne.. GÖTT igen tänkte jag.. Väl hemma hos henne så ser väl allt ut att gå bra. Men helt plötsligt när jag sitter i soffan och pussas lite med henne så drar hon bort huvudet och säger.
"Du det här går inte"
Nehe tänker jag och undrar va fan då för. Det är då det bästa jag har hört i hela mitt liv sägs.. "Men du B.A Baracus, sist jag kommer ihåg att jag såg dig då var du typ 12 år och såhär liten" Hon visar med händerna ungefär hur stor jag skulle kunna vara.. "Och det skulle kännas hel fel om jag gjorde nåt mer med dig.. För jag håller ju inte på med så små killar"
Eller ja nåt i den stilen var det i alla fall kanske inte exakt det. Och jag tänker för mig själv är hon helt jävla dum i huvudet.. Visst har jag varit liten men man kan ju inte direkt påstå att jag är det längre.. Och jag vet inte om det är vanligt att man tänker på hur personen så ut för 10 år sen när man håller på med någon.. Jag brukar inte tänka på hur brudarna såg ut när dom var 2 år när jag håller på med dom.. Men vem vet det kanske en del gör..
Och det som var roligast med det här var att hon var 22... 3 års skillnad.. Och du ska jag vara helt ärlig så hade jag nog inte heller hålt på med dig om jag hade visualiserat dig som den 15-åringen du var när jag var typ 12.. för vanligt folk kollar på vad det är man har framför sig..

Men men jag ska inte klaga allt för mycket för sött sällskap hade jag hemma som hade ordnat mat till mig ändå.

Så efter det här slutet på året så funderar jag lite om man kanske ska skärpa sig och tänka på om man kanske skulle bli lite mer skötsam.. Vem vet jag kanske får följa meden smart brud hem i slutet av nästa år då man är ute och festar..
Nja.. Kommer det hända, skötsam låter ju så jävla vuxet och jag tycker att jag har tillräckligt med vuxenpoäng..
Vafan! Jag har ju en hemtelefon räcker inte det??

Gott nytt år i efterskott önskar B.A Baracus

Kommentarer
Postat av: Snorvalp

hahahahaha omg det har made my day!

fast du... om du ska envisas med en pseudonym nar du skriver... ar det inte lite dumt att avsloja dig sjalv i inlagget da? ;)



puss

2009-01-04 @ 17:37:06
URL: http://twononblondes.blogg.se/
Postat av: B.A Baracus

Tack Snorvalp för att du nämnde att jag hade råkat avslöja mitt namn... Men det var med mening, skulle bara testa om folk verkligen läste det..

2009-01-09 @ 10:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0