Hår..

Nu har jag funderat i några dager på hur jag ska bli rik som ett troll..
Först tänkte jag att man kanske skulle vinna på lotto, det vore fan perfekt.. Men zebran fick mig att inse att det inte var att bara vinna.. Och att även om jag skulle spela hela mitt liv så var chansen minimal att jag vann drömvinsten..
Men nu har jag kommit på det idén som kommer göra mig rik.. Och det handlar om hår... Vissa ställen vill man ha hår på och andra inte.. Dom ställena där man vill ha hår på oftast huvudet brukar man bara vara riktigt nöjd över i ett par dagar brukar jag tycka.. Hade ju varit underbart om man kunde ha det som man ville ett tag..
Så då tänkte jag lite på vad som styr att hår växer.. Och mycket styrs ju av hormoner och sådana grejer i kroppen..
Så jag löste det.. Hela jävla problemet.. Man klipper sig och väntar på att dom där dagarna kommer då man tycker man är sådär jävla snygg i håret kommer.. Då ansar man skägget rakar benen eller tar bort ögonbrynen och tatuerar in ett par istället (har hört att det ska vara snyggt) ni fattar i alla fall.. Man gör iordning sig som man vill se ut med hår på kroppen..
Sen skaffar man nån grej som helt enkelt slår ut hormonerna som får håret att växa... VIPS! Så slipper man problemet med håret.. Den delen tror jag att man kan lyckas med men det jobbiga är att tänk om det helt plötsligt blir modernt och coolt att ha håriga ben och att det inte är så snyggt med tatuerade ögonbryn som man kanske trodde.. Hur får man igång processen då??
Där har vi det kluriga...
Har ni några idéer säg gärna till.. Så kan vi bli rika tillsammans..
Jag tänker nåt åt att klona sig själv låta klonen bo som gimpen i Pulp Fiction och låta han odla hormonet och använda det för att kicka igång hårväxten igen..

Så skulle han se ut.

Men jag tror det kommer bli ett jävla gnäll på en del om man har en klongimp boendes i en låda hemma bara för att få fram ett visst hormon åt sig själv..

Patentverket nästa //B.A Baracus

Kommentarer
Postat av: zkrollan

vore helt fantastiskt med en sådan graj... slippa rakhyvlar och vax.. säg till när du e klar =)

2009-01-27 @ 00:04:13
URL: http://zkrollan.blogg.se/
Postat av: bichi

gimpen är så underrated... tycker det borde finnas mer av dem!



men om nu du en vackerdag kommer blir rik kan du ju köpa en tält åt mig...och en solarium...en personligatränare som har säääääkert vunnit lindy - hop dansen runt hela landet...en glassbar... och en skitdyr kaffebryggare...



2009-01-27 @ 16:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0