Har han tappat bort brallorna?


Som ni kanske vet så är det inte bara en som skriver på den här bloggen..
Och ni kanske har märkt att det varit tyst från vårt kära lejon ett tag nu..
Jag har funderat lite över det här.. Varför skriver han inte något?? Ett lejon modigt som Aslan eller Mofasa borde ju kunna komma med något roligt..

Men nu tror jag att jag har löst det.  Våran vän Lejonel (lejonet i Dunderklumpen) har tappat bort sina brallor och utan dom vet ni som har sett  Dunderklumpen att han inte är nåt modig alls utan helt värdelös..

Så om nån har sett Lejonels fantastiska brallor kan den väl kontakta mig så att han kan få tillbaka dom så att det blir skrivit från nån annan också..

Brallor och pannkakor! //B.A Baracus

Som ni kanske vet så är det inte bara en som skriver på den här bloggen..  Och ni kanske har märkt att det varit tyst från vårt kära lejon ett tag nu..   Jag har funderat lite över det här.. Varför skriver han inte något?? Ett lejon modigt som Aslan eller Mofasa borde ju kunna komma med någo roligt..     Men nu tror jag att jag har löst det våran vän Lejonel(lejonet i Dunderklumpen) har tappat bort sina brallor och utan dom vet ni som har sett  Dunderklumpen att han inte är nåt modig alls utan helt värdelös..     Så om nån har sett Lejonels fantastiska brallor kan den väl kontakta mig så att han kan få tillbaka dom så att det blir skrivit från nån annan också..    Brallor och pannkakor! //B.A Baracus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0