Hår.. Andra delen

Jag har funderat lite mer om det här med min idé som ska göra mig tät..
Många problem dyker upp när jag har pratat med andra.. Som att håret kommer dö och bli slitet och att man tappar det..
Det tror jag inte alls för bara för att man slår ut hormonet som säger åt proteiner att göra hår betyder det inte att näringen i hårsäckarna ska försvinna.. Det enda kanske är att man behöver skaffa dyra och fina produkter för håret så att det kommer fortsätta att glänsa och att man inte går runt och skrapar det mot en skrovlig vägg..
Och hårprudukterna ska jag ju ta fram själv så att jag blir ännu rikare.. Där har ni ena problemet löst..

Sen kommer det, man får nog inte ha en klongimp i garderoben för man får ju inte ens ha höns i för små burar..
Ok klongimpen kanske inte var bästa idén men jag antar väl att det finns andra saker som har samma hormon till exempel grisar dom har ju några hårstrån på kroppen.. Och man får ju insulin av grisar så då kan man ju utvinna det andra hormonet med.. Men grejen med gimpen var nog lite att jag vill ha en gimp framför allt en som är min egen klon.. Tänk vad bra.. Hur skulle det se ut om jag skulle pierca ögonbrynet.. Ne fan jag törs inte tänk om jag är ful (mest troligt för piercing i ögonbrynet är sällan snyggt),, Just det jag har ju en klongimp hemma, han testar jag på.. Lila hår hur ser jag ut i det?? Fan vad gött jag har klongimpen hemma bara testa på han..
Fattar ni vad bra det skulle vara bra att ha en klongimp ibland.. Eller rättare sagt jämt..
Men gnället från olika organisationer, det kommer inte funka i sverige.. Men det kommer jag ordna med att starta ett eget land där sånt är helt ok.. 

Sista saken slår man ut ett hormon kanske det blir så att annat slås ut och då kanske man dör..
Men då gör jag bara nått som blockar hormonet på väg till hårsäckarna..

Där har ni svaren på era tvivel..

Pilutta er som inte tror på mig. Ni kommer inte få en spänn // B.A Baracus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0