B.A behöver lite hjälp

Jo det är såhär va jag är lite orolig över att jag är påväg att glömma bort en viss person ibland..
Och om jag skulle göra det så skulle jag skämmas och inte känna att jag inte var värd att leva längre..
Kanske inte riktigt så men nåt liknande.. Problemet är att glömmer jag bort personen nån gång så kommer jag inte känna så eftersom jag borde ha glömt bort det med.. Så istället tänkte jag om man gör nåt för att hedra personen i fråga..
Så att jag aldrig glömmer.. Problemet är bara hur så om ni har några bra idéer kan ni väl kommentera..

Hur skulle ni ha hedrat eran hjälte??

I used to think I was some kind of  Gypsy boy //B.A Baracus

Kommentarer
Postat av: bichi

haha, egentligen tror jag på de där cold blood som filmen no country for o´l man..men jag har missplaced mina vapen någonstans... ska komma ihåg det nästa utgång... däremot är det rätt lugnt nu :) fast jag har hört att det inte är så populärt att kniva ner folk in public när man har lessnat på dem...



erhm..jävla skåna...betyder detta att vi måste flytta dit för att starta vår lindy hop karriär ?



p.s jag har inte kunnatr svara för som sagt no internet at home så jag kompenserar det alltid när jag är i skolan och " pluggar" d.s

2009-01-21 @ 08:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0