Äckliga brudar

Nu ska vi ha en liten snabbkurs i vad B.A Baracus inte tycker om..
Äckliga skabbiga tjejer.. USCH USCH USCH!!!

Har ett perfekt exempel från i helgen..  Jag var hemma hos min äldsta kusin "Fenix" och drack några öl och bestämde oss för att gå ner på stan och ta nån öl där.. Vi tar en taxi ner ooch kliver ut går mot puben möter massa fulla människor..
Ser lite längre fram hur en skabbig brud som jag gick i samma tyska grupp som, Little sea murmaid (hon brukade ha ett par turkosa velourbyxor som liknade färgen på ariel) som kommer gåendes.. Tänker fan om hon känner igen mig.. Hon gör inte det men därimot känner hon Fenix.. Kramar om han på ett sliskigt sätt och tjatar oss att vi ska följa med henne till stadens coola nattklubb.. Nja säger jag vi ska nog bara ta nån öl.. Vi drar in på puben glada över att slippa henne..

10 minuter senare kommer hon in på puben får syn på oss och kommer imot oss och sätter sig vid Fenix sida.. Ingen av oss vill ha henne där så båda fattar att vi ska prata om saker som tjejer oftast inte tycker om.. Tv-spel och poker blev det..
Men fanskapet fattar inte att hon ska dra utan efter några försök att få oss intresserade av henne (fråga om hon kunde sova med oss, slicka sig sådär sliskigt runt munnen och andra skabbiga saker) så  kläcker hon ur sig en gång på jobbet när en annan tjej var där som var yngre än mig sa jag bara "GUD vad sugen jag är på att bli rövknullad"
Och det enda jag tänker är snälla äckliga Little sea murmaid visst finns det killar som hade tänt till som fan om du såg bra ut och inte var så jävla sliskigt äcklig.. Det värsta är att hon fattar inte att vi inte ens är intresserade över även fast hon tydligen gillar att bli rövknullad.. Så när Fenix som sitter innanför henne så tänkte han gå och beställa en öl.. Han ber henne snällt även fast hon är the fucking biggest pain.. Hon ställer sig upp lutar sig över bordet och putar ut med röven så det blir svårare att komma förbi... Han säger igen snällt kan du flytta ut men hon bara vickar på rumpan och gör nåt konstigt ljud och säger gå förbi då, gå förbi då..
Fan att man inte får ha pistol och skjuta folk hur man vill.. Annars hade jag lätt gjort det.. Rätt i pannan.
Måste få den lagen igenom så jag får göra det..
Sen när hon väl flyttar sig och fattar att Fenix inte vill ha nått så försöker hon med mig hon ställer sig framför mig där jag kollar och böjer sig framför mig och visar jättemycket av hennes fula string.. I hopp om att jag tänder på det..
Visst flickor får ni ha det.. Jag kan till och med tycka det är snyggt när jag är på humör för det..  Men det är aldrig snyggt när det sticker upp från byxorna.. Och det har inte varit det ifrån 7:an och framåt..
Hon fortsätter sedan med att kolla på mig och slicka sig sådär sliskigt runt munnen.. 
Och det enda jag tänker är synd att jag inte är elak utav mig.. För fan vad jag skulle varit det då..

Så tjejer lägg ner med det där för dom flesta killar som är nåt att ha (i alla fall vad jag tror) kommer inte tända på sånt..
Som tur var så klara jag mig ifrån alla frestelser, förhoppningsvis av min egen vilja eller att det kanske kommer bättre lägen inom kort..  Vet inte vilket det kan ha varit en blanding..

Gunnar och Hanna ta makten snart så vi slipper dom sliskiga stringtrosorna// B.A Baracus

Kommentarer
Postat av: bichi

du borde ha gjort en trinity i matrix...typ " dodge this " men sen kommer ju moralkakan i historien..hon får en fetting skadestånd och köper ännu flera fula byxor...

2009-01-27 @ 16:38:00
Postat av: hanna

vi gör vad vi kan! vill du bli vår lärjunge?

2009-02-01 @ 16:51:36
URL: http://gunnarochhanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0