Var i mitt liv är jag?

Den frågan ställer jag mig själv idag när jag hoppar av bussen..
Inte på det sättet när en del kan tänka vad dom har gjort med sitt liv och ångrar och mår dåligt av hur det ser ut i mitt liv..
Absolut inte så, utan mitt liv är jag i nuläget väldigt nöjd över och det var nog ett tag sen jag har mått så bra som jag har gjort den här veckan som varit.. Man kan ju undra varför.. Tror jag har mina aningar om vad det är.. Men man kan ju aldrig vara riktigt säker..

Min fråga ställer sig mer angående var jag bor.. Hoppar av bussen tänker ska nog gå förbi ica och köpa något gott att tugga på nu ikväll.. Kommer till torget ser ett gäng olidliga fjortisar eller ursäkta ordvalet (ingen ska ju känna sig träffad) yngre tonåringar som går runt och skriker och två stycken volvo 740 som sladdar runt på parkeringen och tycker dom är fränast i stan.. Men tyvärr killar det är jag som är fränast i den här stan.. Kommer in på ica kollar mig omkring och ser en och annan pundare som är över två meter.. Tänker är det här jag vill vara?? Nja men om jag flyttar kommer jag någonsin bli nöjd över det stället.. Det är det som är frågan, jag tror inte jag sulle bli nöjd nånstans om jag ska vara ärlig mot mig själv. Visst vissa ställen skulle vara bättre än annat..

Man kanske borde klä ut sig i en svart dräkt och rensa upp i den här stan.. Det kanske vore nåt.

Over and out // B.A Baracus

Kommentarer
Postat av: Willeb

haha klä ut dig till svart, börjar de inte gå lite långt nu lr? räker de inte med ditt namn? det är ju inte personen som dom ska vara räda för, de ska vara rädda för idén bakom personen. sluta lippa =P

2009-02-09 @ 15:22:17
URL: http://juggeputt.blogg.se/
Postat av: p

rätta takter! kan hjälpa till med städandet

2009-02-23 @ 00:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0