Nära döden upplevelse..

Har ni varit med om det någon gång när man bara hoppar till och inser att nu är det klippt.. Sen så gör man en sån där ful min och hela livet passerar förbi.. Ungefär som i Snatch filmen om den coola tattaren där i slutet när dom skjuter Brick Top.. Har hittat ett klipp på det också.. Kolla där vid 1.26 in så ser ni minen..




Hur som helst gick jag tillbaka till lunchen.. I min ensamhet flög tankarna iväg och jag tänkte på allt från clownfiskar till nya filmer och vidare till den söta Emo Girl.. Och när jag gick där och skulle runda den sista hörnet så händer det plötsligt.. Då kommer det en stor skånska snabbt på en cykel mot mig och jag känner mig som en liten kackerlacka som kommer krossas när som helst.. Som tur var krossades jag inte men jag stog där med min dumma min medans skåningen skrattade åt mig med sitt hemska skratt.. Likt Cruella De Vil.. Står ett tag och känner mig lite fånig innan jag bestämmer mig för att bara gå därifrån.. Då säger skåningen se dig för vart du går när jag börjar traska iväg.. Jag vet inte riktigt hur det funkar i skåne men här cyklar man inte snabbt på trottoarer i närheten av hörn.. Men med tanke på att 1 mil är gångavstånd i skåne så kanske man gör det..  

Med mitt liv i behåll säger jag tack för den här gången.// B.A Baracus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0