Dagens ros..

Går till Zebran som gick upp ur en varm säng slog på datorn bara för att hjälpa mig med att ta reda på en busstid..
En bra vän är nog det rätta ordet för det..

Och ledsen att jag inte har skrivit på ett tag.. Lindy Hopen gick rätt bra så jag har inte varit hemma utan letat sponsorer och annat viktigt nu när karriären ska ta fart.. Kanske ska få vara med som pausunderhållning på Lets Dance..
Bara det att Magnus Samuelsson ville hellre köra armbrytning mot hela publiken som pausunderhållning istället..

Tråkigt att behöva säga att jag inte hinner skriva mer nu heller eftersom jag jobbar men har ni allt för tråkigt så kan ni läsa det här..

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4317104.ab


Pew pew pew // B.A Baracus

Kommentarer
Postat av: hanna

jag är inte helt säker. antagligen så räcker det att hålla sig undan stringtrosor, men jag ska höra efter ordentligt med gunnar. vi kanske kan lägga upp en guide till hur man gör på vår blogg någon dag.

2009-02-04 @ 10:04:09
URL: http://gunnarochhanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0