Dagens Ris!

Det var ett tag sen jag skrev nu.. Och för ännu längresen skrev jag om dagens ros så jag tänkte ta lite ris idag.
Och det går till haggan på McDonalds i Skara. Gå aldrig dit.. Motivering kanske man vill ha också och det ska jag nog kunna ordna. Det var nämligen såhär att vi har åkt runt hela dagen i det fina vädret och letat ny bil åt en vän.. När vi kom till Skara kände vi att det skulle sitta fint med en cola att kyla ner sig så vi drog till McDonalds och beställde en varsin stor cola..
Man får colan i handen och bara tänker hur underbart gott det ska bli med iskall Coca Cola. Men vad besviken jag blev..
Visst var det cola vi fick men inte riktig Coca Cola.. Och det kanske låter lite gnälligt men jag och säkert många andra därute älskar Coca Cola och märker direkt när det är något fel på den eller att det är en annan sort..  Och besvikelsen blir så stor att det inte finns ord för den när man har längtat och tänkt på den här iskalla Coca Colan när man gått runt i tusen olika bilaffärer.. Och vad får man?? Jo man får nån halvljummen cola som smakar typ som coops cola eller som signums cola.. Och det var fan inte ens is i den.. Hade man fått skjuta folk hade jag nog skjutit henne, haggan som gav oss dom.

Over and out //B.A Baracus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0