Sjukgymnastik & elaka ansikten

Jag ska ha sjukgymnastik?? Vafan jag som är hård som flinta, men vänta lite nu... Just det det var ju för att jag var för hård som jag skulle ha det så att jag kan mjukas upp lite.. Det är fan inte lätt att vara såhär hård. Nja...
Var hos läkaren idag och det var dom som tyckte att en sjukgymnast skulle kontakta mig angående min nacke som har varit lite väl stel och öm sedan den hemska kraschen på juldagen.. Och tanken slog mig då fan va kul med nåt man aldrig testat förut.. Men så kom jag på hur det rummet ser ut som dom har det i och genast försvann den roliga tanken med det hela och jag kom fram till att det inte alls är bra. Utan att jag bara kommer få gå upp tidigare.. Inte coolt alls

Sen har jag även funderat på varför man alltid gör ett elakt ansikte när man gör nåt elakt mot nån typ när folk slår varandra eller ska göra någon illa.. Vore det inte smartare att ge fan i det.. Ja menar det vore mycket bättre om man kunde få bort det och överraska någon med det.. Men enligt mina egna erfarenheter så kommer alltid det fram innan.. T.ex om man skakar i hand med nån man inte gillar och klämmer så att den andra ska få lite ont då är det elaka ansiktet framme direkt kanske inte lika tydligt som annars men det finns där..  Då fattar dom ju att man försökte göra nåt taskigt..

Ska försöka fixa en bild på ett elakt ansikte så ni får se vad jag menar.

Auf wiedersehn // B.A Baracus

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har helt rätt i att det elaka ansiktet avslöjar en när man tänker göra något elakt. Men det kan också vara ett bra sätt att visa någon som man inte tycker om att man inte vill ha något att göra med dem. Men på det hela taget var det bra tänkt utav dig.

2008-12-29 @ 18:43:15
Postat av: B.A

Det tråkiga är att det är inte alltid personen ifråga uppfattar det elaka i ansiktet ch fattar inte att man ska dra.. Tror säkert att du förstår vad jag menar..



Och tack käre anonym för den första kommentaren i våran fina blogg =)

2008-12-29 @ 18:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0