Om Edgeclimbers

Som ni kankse har förstått så är det inte bara en person som skriver här.. Det är för nuvarnade hela två stycken som gör det och det är jag B.A Baracus och vårat modiga Lejon som kommer heta Aslan eller Simba eller något annat häftig lejonnamn i mina inlägg. Har vi lite tur kanske också vi kan övertala den beryktade zebran att börja skriva med oss..

Så att ni förstår helt den här bloggen får läsas av alla men bara skrivas av dom som var med i bilen den hemska kvällen..

Och jag vet inte vad Aslan säger men alla som läser det här ifall nån kommer göra det så kan ni ju ta det med en gnutta salt det jag skriver och inte tro att allt är på allvar.. För ju mer dramatiskt det låter desto roligare är det.. För det kommer inte vara en tråkig blogg om hur vi berättar vad vi åt till frukost och vad trött man var på jobbet utan förhoppningsvis något roligare.

Peace out //B.A Baracus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0