Makaroner och Bacon

Här sitter jag igen, ensam för första gången på en vecka.. Gött! Det som är mindre gött är att den jävla förkylningen är tillbaka och att jag har hostat ner hela mig med mjölk.. Mjölk från en förpackning där det står hur man ska bli kung hos brudarna.. Genom dans?? Det dummaste jag hört... Alla vet att brudarna får man genom att sitta i ett hörn och bara se jävligt cool ut..
Synd bara att jag inte är särskilt bra på något av det.. Skräp!

Och nu sitter jag och tänker på hur mycket smart folk det finns i våran stora värld.. Tänk bara på dom som kom på makaroner och bacon.. Så jävla smidigt.. Bara koka och steka lite. Slänga på lite smaksatt crème fraiche, blanda det med makaronerna och baconen. Vips! Där har du en kalasmåltid.. Inte ett dugg svårare än så och jag som har en tendens att misslyckas rätt ordentligt när jag försöker mig på matlagning tackar dom genierna som kom på makaroner och bacon..
En annan briljant uppfinning som också borde tas upp bland dom här höjdarna är strumpan. En påse av tyg runt fötterna.
Tänk bara vad kallt det skulle vara utan dom.

Det var allt från mig den här gången
//B.A Baracus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0